Bøger af Anine Thomsen
-
- Bog
- 223,95 kr.
-
- Historieperler fra livet som cafeejer
68,95 - 228,95 kr. Bogen "Cafe drømme" handler om en ung kvinde som starter sin egen cafe og lever livet på Nørrebro i København. Mange mennesker krydser hendes vej og venskaber opstår og ebber ud. Hun oplever både medgang og modgang i livet som initiativrig cafeejer.
-
- Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shops
83,95 - 123,95 kr. Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter. Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling. Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop. Bog-magasinet "Duk Op Shop vol. 3 - Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop" indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg. Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.
-
83,95 - 148,95 kr. DUK OP SHOPS VOL 2.1 Bogmagasinet introducere begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop Ups, Mobile forretningskoncepter, Midlertidige projekter. Dette bogmagasin sætter fokus på dem der gør det muligt for andre at realisere en Duk Op Shop. Læseren bliver præsenteret for et udvalg af disse rum-ejere og andre, der fortæller om hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop. Bog-magasinet "Duk Op Shop vol. 2 - Dem der gør det muligt" indeholder fortællingerne om: Pop-Up Copenhagen, Steen & Strøm, DC-Supply, Kvickly Vordingborg, Københavns Kommune og Mundfryd der er en af de mange aktører der driver mobilt gadesalg i Københavns Kommune. Bog-magasinet er nr. 2 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.
-
- Danske Duk Op Shops i DK
83,95 - 138,95 kr. Bogmagasinet introducere begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop Ups, Mobile forretningskoncepter, Midlertidige projekter. I bogmagasinet finder man også inspiration og fortællinger om aktører der allerede arbejder med Duk Op Shops i Danmark. Her er fortællingen om Råderum der er mobiltkontor for samtidskunst, Wrappers der er et mobilt madkoncept, Ikke en Pind der både arbejder med projekter indenfor midlertidig byudvikling og mobile løsninger samt Im a Kombo der var nogle af de første til at introducere pop up konceptet i dk og som lige siden har arbejdet målrettet med deres gastronomiske kunstværker. Bogmagasinet giver et indblik i hvordan Duk Op Shops kan bruges som forretningsstrategi og strategisk værktøj til en anderledes, fleksibel og kreativ måde at arbejde med iværksætteri, markedsføring og oplevelsesdesign på.