Duk Op Shops vol 3.1
- Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shops
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 64
- Udgivet:
- 10. december 2019
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 210x150x4 mm.
- Vægt:
- 108 g.
- 2-4 uger.
- 17. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Duk Op Shops vol 3.1
Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter.
Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.
Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.
Bog-magasinet "Duk Op Shop vol. 3 - Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop" indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.
Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.
Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.
Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.
Bog-magasinet "Duk Op Shop vol. 3 - Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop" indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.
Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.
Brugerbedømmelser af Duk Op Shops vol 3.1
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Duk Op Shops vol 3.1 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621