Forandringsledelse og forandringskommunikation
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Forandringsledelse og forandringskommunikation
Denne 4. udgave er udvidet med flere nye emner og enkelte emner er omskrevet eller uddybet.
I nutidens omskiftelige verden bruger vi en masse energi på at forandre
alt det, som mennesker bruger og lever i: boliger, kontorer, omgivelser,
hjælpemidler og organisationer. Men vi glemmer ofte, at mennesker også
skal forandres for at kunne forstå, bruge og passe til de ændrede vilkår. Vi undervurderer forandring af mennesker, selvom det er det allervigtigste.
'Forandringsledelse og forandringskommunikation' handler om, hvordan
man får menneskene med i forandringsprocessen, når man gennemfører et projekt, en proces eller en omstrukturering.
'Forandringsledelse og forandringskommunikation' besvarer blandt andet
følgende spørgsmål:
• Hvad er forandringsledelse?
• Hvordan finder man ud af, om der er behov for forandring, og om menneskene er klar?
• Hvad forandrer mennesker, og hvordan reagerer de på forandring?
• Hvilke egenskaber skal forandringslederen have for at lykkes?
• Hvordan skal forandringslederen kommunikere for at nå sine mål?
• Hvad findes 'færdige' forandringsstrategier, og hvilke skal man vælge?
'Forandringsledelse og forandringskommunikation' kan både benyttes af ledere til at blive klogere og som lærebog ved de videregående uddannelser.
I nutidens omskiftelige verden bruger vi en masse energi på at forandre
alt det, som mennesker bruger og lever i: boliger, kontorer, omgivelser,
hjælpemidler og organisationer. Men vi glemmer ofte, at mennesker også
skal forandres for at kunne forstå, bruge og passe til de ændrede vilkår. Vi undervurderer forandring af mennesker, selvom det er det allervigtigste.
'Forandringsledelse og forandringskommunikation' handler om, hvordan
man får menneskene med i forandringsprocessen, når man gennemfører et projekt, en proces eller en omstrukturering.
'Forandringsledelse og forandringskommunikation' besvarer blandt andet
følgende spørgsmål:
• Hvad er forandringsledelse?
• Hvordan finder man ud af, om der er behov for forandring, og om menneskene er klar?
• Hvad forandrer mennesker, og hvordan reagerer de på forandring?
• Hvilke egenskaber skal forandringslederen have for at lykkes?
• Hvordan skal forandringslederen kommunikere for at nå sine mål?
• Hvad findes 'færdige' forandringsstrategier, og hvilke skal man vælge?
'Forandringsledelse og forandringskommunikation' kan både benyttes af ledere til at blive klogere og som lærebog ved de videregående uddannelser.
Brugerbedømmelser af Forandringsledelse og forandringskommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Forandringsledelse og forandringskommunikation findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse: lederskab og motivation
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse og beslutningstagning
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Her: forretningsmetoder. Brukes for bøker som ser på alle oppgaver og prosesser en virksomhet tar i bruk for å kunne produsere produkter og tjenester ut til kunder
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621