For the Culture
- Sprog:
- Ukendt
- ISBN:
- 9781035020010
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 11. maj 2023
- Størrelse:
- 161x32x240 mm.
- Vægt:
- 502 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af For the Culture
Marcus Collins, award-winning marketer and strategist to some of the world's biggest companies, explains why 'culture' is the key to influencing mass behaviour.
Brugerbedømmelser af For the Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen For the Culture findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Historie og samfund
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Kulturstudier > Populærkultur
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: reklame og samfund
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål > Forbrugerisme
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Socialpsykologi og gruppepsykologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621