Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise
- Digital Domestics
indgår i Communicating Gender serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 172
- Udgivet:
- 3. december 2019
- Størrelse:
- 236x160x19 mm.
- Vægt:
- 400 g.
- 2-3 uger.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise
This book examines how and why women use blogs to create successful digital brands based on food preparation, purchase, and consumption. Alane Presswood clarifies the relationships between individual brands, reader communities, and sociocultural trends via an exploration of the strategies employed to create affective relationships on social media.
Brugerbedømmelser af Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621