De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Food and Social Media

- You Are What You Tweet

Bag om Food and Social Media

Social media has been a factor in the explosion of interest in food and democratization of food criticism, and this book explains and critique the phenomena and key issues in a lively and anecdotal manner that will appeal to scholars and the interested general public alike.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780759120433
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 136
  • Udgivet:
  • 14. juni 2012
  • Størrelse:
  • 151x228x9 mm.
  • Vægt:
  • 218 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Food and Social Media

Social media has been a factor in the explosion of interest in food and democratization of food criticism, and this book explains and critique the phenomena and key issues in a lively and anecdotal manner that will appeal to scholars and the interested general public alike.

Brugerbedømmelser af Food and Social Media



Find lignende bøger
Bogen Food and Social Media findes i følgende kategorier: