Fokusgrupper for begyndere
- En praktisk håndbog
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Fokusgrupper for begyndere
Fokusgrupper for begyndere er en praktisk håndbog. Den henvender sig til medarbejdere i virksomheder, foreninger og organisationer og til studerende på videregående uddannelser, der skal gennemføre fokusgrupper for første gang.
Når man for første gang skal gennemføre en række fokusgrupper, er det ofte de helt små, praktiske detaljer, der giver de største problemer:
Hvor mange grupper skal man afholde? Hvor mange deltagere skal der være i hver gruppe? Hvordan finder man overhovedet deltagerne? Hvordan laver man en god spørgeramme? Hvad skal man som moderator være særligt opmærksom på? Og hvordan i alverden analyserer man de kvalitative data?
Fokusgrupper for begyndere gennemgår hele forløbet i forbindelse med en fokusgruppe og giver praktiske råd og tip til hver etape. Sidst i hvert kapitel er der en huskeliste med områder, der kræver særlig opmærksomhed.
2. udgave er desuden opdateret med et nyt kapitel om, hvordan fokusgrupper kan anvendes i forbindelse med test af digitale medier.
Når man for første gang skal gennemføre en række fokusgrupper, er det ofte de helt små, praktiske detaljer, der giver de største problemer:
Hvor mange grupper skal man afholde? Hvor mange deltagere skal der være i hver gruppe? Hvordan finder man overhovedet deltagerne? Hvordan laver man en god spørgeramme? Hvad skal man som moderator være særligt opmærksom på? Og hvordan i alverden analyserer man de kvalitative data?
Fokusgrupper for begyndere gennemgår hele forløbet i forbindelse med en fokusgruppe og giver praktiske råd og tip til hver etape. Sidst i hvert kapitel er der en huskeliste med områder, der kræver særlig opmærksomhed.
2. udgave er desuden opdateret med et nyt kapitel om, hvordan fokusgrupper kan anvendes i forbindelse med test af digitale medier.
Brugerbedømmelser af Fokusgrupper for begyndere
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Fokusgrupper for begyndere findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621