Fokusgrupper for begyndere
- en praktisk håndbog
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 102
- Udgivet:
- 20. februar 2018
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 174x242x9 mm.
- Vægt:
- 295 g.
- 1-3 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Fokusgrupper for begyndere
Når man for første gang skal gennemføre en række fokusgrupper, er det ofte de helt små, praktiske detaljer, der giver de største problemer. Bogen her giver praktiske råd og tips til alle, der skal lave en fokusgruppe for første gang.
Kapitlerne handler om:
Fokusgrupper – hvorfor?DesignSpørgerammenAlt det praktiskeRekrutteringSelve dagen – tjeklisteAt moderere en gruppeEfter grupperneHvad så med web?Hver kapitel afsluttes med en huskeliste over alt det, der kræver særlig opmærksomhed.
Fokusgrupper for begyndere er en praktisk håndbog. Den henvender sig til medarbejdere i virksomheder, foreninger og organisationer og til studerende på videregående uddannelser, der skal gennemføre fokusgrupper for første gang.
Mette Reinhardt Jakobsen (født 1972) er cand.mag. i fransk og medievidenskab samt fagjournalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Hun har i en lang årrække arbejdet som kvalitativ analysekonsulent. I dag er hun selvstændig konsulent med fokus på brugercentrerede processer, kvalitativ metode og værdiskabende historiefortælling for både private virksomheder og offentlige institutioner. Udover denne bog er hun forfatter til yderligere to fagbøger om brugerinddragelse samt to romaner.
Kapitlerne handler om:
Fokusgrupper – hvorfor?DesignSpørgerammenAlt det praktiskeRekrutteringSelve dagen – tjeklisteAt moderere en gruppeEfter grupperneHvad så med web?Hver kapitel afsluttes med en huskeliste over alt det, der kræver særlig opmærksomhed.
Fokusgrupper for begyndere er en praktisk håndbog. Den henvender sig til medarbejdere i virksomheder, foreninger og organisationer og til studerende på videregående uddannelser, der skal gennemføre fokusgrupper for første gang.
Mette Reinhardt Jakobsen (født 1972) er cand.mag. i fransk og medievidenskab samt fagjournalist fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Hun har i en lang årrække arbejdet som kvalitativ analysekonsulent. I dag er hun selvstændig konsulent med fokus på brugercentrerede processer, kvalitativ metode og værdiskabende historiefortælling for både private virksomheder og offentlige institutioner. Udover denne bog er hun forfatter til yderligere to fagbøger om brugerinddragelse samt to romaner.
Brugerbedømmelser af Fokusgrupper for begyndere
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Fokusgrupper for begyndere findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Kommunikationsstudier
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: journalistik
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621