De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Financial Aspects of Marketing

Bag om Financial Aspects of Marketing

Helps students taking the Part 2 Certificate paper in Financial and Management Accounting of the Chartered Institute of Marketing. The emphasis on marketing issues and the use of financial information as an aid to decision-making provides students with the ability to be "financially literate".

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750616027
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 446
  • Udgivet:
  • 27. marts 1989
  • Størrelse:
  • 159x240x32 mm.
  • Vægt:
  • 804 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Financial Aspects of Marketing

Helps students taking the Part 2 Certificate paper in Financial and Management Accounting of the Chartered Institute of Marketing. The emphasis on marketing issues and the use of financial information as an aid to decision-making provides students with the ability to be "financially literate".

Brugerbedømmelser af Financial Aspects of Marketing



Find lignende bøger
Bogen Financial Aspects of Marketing findes i følgende kategorier: