Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 350
- Udgivet:
- 20. august 2014
- Størrelse:
- 153x236x28 mm.
- Vægt:
- 596 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing
This new volume is a must for B2B scholars and executives. This volume is for readers who demand findings and modeling at the individual case level that are readily transferable and adaptable for alternative contexts.
Brugerbedømmelser af Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621