Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 54
- Udgivet:
- 9. juli 2018
- Udgave:
- 12019
- Vægt:
- 273 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption
This book discusses the connection between fast fashion brands and customer-centric sustainability. Fast fashion is an inevitable element in today's fashion business cycle and its adverse impacts on sustainable fashion are a major issue.
Brugerbedømmelser af Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621