De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Fashioning Intellectual Property

- Exhibition, Advertising and the Press, 1789-1918

Bag om Fashioning Intellectual Property

This book is the story of the shifting relationships between intellectual property law and the economic, social and cultural technologies and circumstances that surrounded and provided its subject matter in the 'long nineteenth century', with particular reference to international exhibitions, advertising and the press.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521767569
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 204
  • Udgivet:
  • 19. januar 2012
  • Størrelse:
  • 158x233x14 mm.
  • Vægt:
  • 452 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Fashioning Intellectual Property

This book is the story of the shifting relationships between intellectual property law and the economic, social and cultural technologies and circumstances that surrounded and provided its subject matter in the 'long nineteenth century', with particular reference to international exhibitions, advertising and the press.

Brugerbedømmelser af Fashioning Intellectual Property



Find lignende bøger
Bogen Fashioning Intellectual Property findes i følgende kategorier: