Family Values and Value Creation
indgår i Family Business Publication serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 275
- Udgivet:
- 29. maj 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 152x17x229 mm.
- Vægt:
- 431 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Family Values and Value Creation
In celebration of IESE's 50 years of bridging the gap between theory and practice, this essential compilation brings together today's top researchers to tackle the real-life issues that family business owners face on a daily basis, shedding new light on the values that shape these special types of companies.
Brugerbedømmelser af Family Values and Value Creation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Family Values and Value Creation findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Personaleledelse og HR-ledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Organisationsteori og organisationspsykologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ejerskab og selskabsformer > Små og mellemstore virksomheder og selvstændige
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621