De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Få succes med CRM

Bag om Få succes med CRM

Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´. Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.Se mere her: https://crmmanager.dk/succes/Dette finder du i bogen:- vejen til succesfuld implementering af CRM (Customer Relationship Management)- de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet- sådan får man hele organisationen med- sådan vælges det rigtige CRM-system- mulighederne i CRM-universet- forandringsledelse, kommunikation og forretningsudvikling- sådan bygges, implementeres og drives en CRM-strategi- eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål- samt ikke mindst hvordan man opnår succes!Bogen bygger på mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden. Den handler ikke om systemer, men om "alt det andet", der skal til.Udgivet af Varius Business - under Polyteknisk Forlag.Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.Om forfatteren:Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte Civilingeniør i Systemudvikling med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788797029749
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 294
  • Udgivet:
  • 30. april 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 170x242x19 mm.
  • Vægt:
  • 568 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Få succes med CRM

Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´. Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.Se mere her: https://crmmanager.dk/succes/Dette finder du i bogen:- vejen til succesfuld implementering af CRM (Customer Relationship Management)- de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet- sådan får man hele organisationen med- sådan vælges det rigtige CRM-system- mulighederne i CRM-universet- forandringsledelse, kommunikation og forretningsudvikling- sådan bygges, implementeres og drives en CRM-strategi- eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål- samt ikke mindst hvordan man opnår succes!Bogen bygger på mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden. Den handler ikke om systemer, men om "alt det andet", der skal til.Udgivet af Varius Business - under Polyteknisk Forlag.Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.Om forfatteren:Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte Civilingeniør i Systemudvikling med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.

Brugerbedømmelser af Få succes med CRM