De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Eye Tracking for Visual Marketing

Bag om Eye Tracking for Visual Marketing

Provides an overview of the foundations of visual attention and eye-tracking; a conceptual framework for eyetracking research in marketing; and a review of the marketing literature within this conceptual framework.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781601981547
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 104
  • Udgivet:
  • 8. august 2008
  • Størrelse:
  • 158x237x6 mm.
  • Vægt:
  • 172 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Eye Tracking for Visual Marketing

Provides an overview of the foundations of visual attention and eye-tracking; a conceptual framework for eyetracking research in marketing; and a review of the marketing literature within this conceptual framework.

Brugerbedømmelser af Eye Tracking for Visual Marketing



Find lignende bøger
Bogen Eye Tracking for Visual Marketing findes i følgende kategorier: