Exzellentes Sponsoring
- Innovative Ansatze Und Best Practices Fur Das Markenmanagement
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 447
- Udgivet:
- 26. juli 2007
- Udgave:
- 222007
- Størrelse:
- 210x148x25 mm.
- Vægt:
- 703 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Exzellentes Sponsoring
Die Beiträge dieses Bandes verdeutlichen anhand von innovativen Beispielen und Best Practices aus den Bereichen Sport, Kunst, Kultur, Sozialwesen und Umwelt, wie sich das Sponsoring-Engagement für Markenbildung und -führung nutzbar machen lässt. Renommierte Autoren stellen die wesentlichen Herausforderungen an das Management dar und entwickeln Lösungsansätze. Dabei liegt der Schwerpunkt auf der Übertragung und Anwendung wissenschaftlicher Erkenntnisse in der Praxis.
Brugerbedømmelser af Exzellentes Sponsoring
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Exzellentes Sponsoring findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621