Exploring the Role of Social Media in Transnational Advocacy
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 30. marts 2018
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Exploring the Role of Social Media in Transnational Advocacy
Presents the latest scholarly research on the various dimensions of new technology platforms, highlighting the use in citizen-enabled, social advocacy campaigns. Featuring extensive coverage on a broad range of topics such as virtual communities, e-health, and e-government, this book is designed for academics, researchers, students, and policy makers.
Brugerbedømmelser af Exploring the Role of Social Media in Transnational Advocacy
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Exploring the Role of Social Media in Transnational Advocacy findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621