Exploring the Narratives and Agency of Children with Migrant Backgrounds within Schools
indgår i Migration and Education serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 204
- Udgivet:
- 28. juli 2023
- Størrelse:
- 156x14x234 mm.
- Vægt:
- 485 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Exploring the Narratives and Agency of Children with Migrant Backgrounds within Schools
This edited volume presents the results of a European research project - 'CHILD-UP' (Children Hybrid Integration: Learning Dialogue as a way of Upgrading Policies of Participation), which supports the hybrid integration of children with migration backgrounds into schools across Europe.
Brugerbedømmelser af Exploring the Narratives and Agency of Children with Migrant Backgrounds within Schools
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Exploring the Narratives and Agency of Children with Migrant Backgrounds within Schools findes i følgende kategorier:
- Historie og samfund
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål > Migration, immigration og emigration
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Etniske studier
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori > Etiske og sociale formål med uddannelse
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Pædagogisk psykologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Skoler > Førskoler og børnehaver
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Højere uddannelse
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621