Exploring the Media - Text, Audience, and Representation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 160
- Udgivet:
- 7. april 2017
- Størrelse:
- 171x241x15 mm.
- Vægt:
- 900 g.
- Kan forudbestilles.
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Exploring the Media - Text, Audience, and Representation
Featuring the input of highly experienced instructors, this exciting textbook explroes key concepts and develops students analytical, research, and production skills. A section outlining approaches to production work considers the creation of texts in different media forms, and practical advice aides in developing research skills.
Brugerbedømmelser af Exploring the Media - Text, Audience, and Representation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Exploring the Media - Text, Audience, and Representation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621