Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 49
- Udgivet:
- 30. januar 2015
- Udgave:
- 2015
- Størrelse:
- 235x155x3 mm.
- Vægt:
- 1066 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets
This book investigates the design and implementation of market mechanisms to explore how they can support knowledge- and innovation management within firms. After a short discourse on the applied methodology the book discusses internal- market types and examples of internal markets.
Brugerbedømmelser af Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621