De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets

Bag om Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets

This book investigates the design and implementation of market mechanisms to explore how they can support knowledge- and innovation management within firms. After a short discourse on the applied methodology the book discusses internal- market types and examples of internal markets.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319145167
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 49
  • Udgivet:
  • 30. januar 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x3 mm.
  • Vægt:
  • 1066 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets

This book investigates the design and implementation of market mechanisms to explore how they can support knowledge- and innovation management within firms. After a short discourse on the applied methodology the book discusses internal- market types and examples of internal markets.

Brugerbedømmelser af Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets



Find lignende bøger
Bogen Exploring the Design and Effects of Internal Knowledge Markets findes i følgende kategorier: