Exploring Religion and the Sacred in a Media Age
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 280
- Udgivet:
- 14. april 2009
- Størrelse:
- 168x242x24 mm.
- Vægt:
- 676 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Exploring Religion and the Sacred in a Media Age
Combining theoretical frameworks for the analysis of religion, media and popular culture, with case studies of texts, practices, communities and audiences, the authors examine topics such as media rituals, marketing strategies, investigations of audience testimony, and the influence of religion on music, reality television, and the internet.
Brugerbedømmelser af Exploring Religion and the Sacred in a Media Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Exploring Religion and the Sacred in a Media Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621