EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 114
- Udgivet:
- 1. december 2022
- Størrelse:
- 170x6x244 mm.
- Vægt:
- 212 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores
NA
Brugerbedømmelser af EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen EXPERIENTIAL MARKETING & Experiential Value Effectiveness On Customer Satisfactirds Omni Channel Usage In Stores findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621