Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context
indgår i Advances in Tourism Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 280
- Udgivet:
- 31. juli 2019
- Størrelse:
- 232x158x17 mm.
- Vægt:
- 436 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context
This edited volume examines the role and place of culture in tourism and how it is manifested in marketing theory, policy and practice. It includes case examples and looks at the roles of tourists, locals and communities, and business practices in facilitating and sharing culture.
Brugerbedømmelser af Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Experiential Consumption and Marketing in Tourism within a Cross-Cultural Context findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621