Exotic Visions in Marketing Theory and Practice
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 30. december 2001
- Størrelse:
- 235x156x25 mm.
- Vægt:
- 607 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Exotic Visions in Marketing Theory and Practice
Relating both conflict theory and poststructural analysis to the actual needs of marketing consumer researchers, Exotic Visions in Marketing Theory and Practice provides unique, practical insights for those who teach market research as well as practitioners who pursue it for a living.
Brugerbedømmelser af Exotic Visions in Marketing Theory and Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621