Evidence-Based Practice in School Mental Health
- Addressing DSM-5 Disorders in Schools
indgår i SSWAA Workshop Series serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 448
- Udgivet:
- 9. maj 2019
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 234x157x37 mm.
- Vægt:
- 828 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Evidence-Based Practice in School Mental Health
Using the new DSM-5 as an organizing principle, this book addresses the 12 most common mental disorders of childhood and adolescence. Each chapter addresses the prevalence of a disorder in school-age populations, appropriate diagnostic criteria, differential diagnosis, comorbid disorders, available rapid assessment instruments, school-based interventions using multi-tiered systems of support, and easy-to-follow suggestions for progress monitoring.
Brugerbedømmelser af Evidence-Based Practice in School Mental Health
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Evidence-Based Practice in School Mental Health findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621