Events und Zukunftsstrategien in der Live-Kommunikation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 4. maj 2024
- Størrelse:
- 148x0x210 mm.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Events und Zukunftsstrategien in der Live-Kommunikation
Die Veranstaltungswirtschaft hat sich nach dem Lockdown auf den Weg zu einem ¿New Normal¿ begeben, in dem Live- und digitale Kommunikation eng verbunden sind. In diesem Konferenzband werden interessante und bisher noch unbeantwortete Fragen angesprochen wie die Rolle von Metaverse als Kommunikationsplattform, die Customer Journey bei immersiver Live Kommunikation, der künftige Stellenwert hybrider Konzepte oder die strategische Neupositionierung von Messen. Im Buch wird auch über Untersuchungen zur Zahlungsbereitschaft von Veranstaltungsbesuchern, Nachhaltigkeit von Sportveranstaltungen, Veränderung des ¿Eco-System¿ Veranstaltungswirtschaft infolge der digitalen Transformation und die Diversity in Agenturen berichtet.
Brugerbedømmelser af Events und Zukunftsstrategien in der Live-Kommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Events und Zukunftsstrategien in der Live-Kommunikation findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Videnskab
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Varemærker og branding
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsføring på internettet
- Lægevidenskab og sygepleje
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621