Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 156
- Udgivet:
- 26. februar 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments
Event marketing is a powerful tool of brand communication and used within many different fields. His research focusses around higher education marketing and event marketing in digital environments.
Brugerbedømmelser af Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621