Event-Marken-Fit Und Kommunikationswirkung
- Eine Langsschnittbetrachtung Am Beispiel Der Sponsoren Der Fifa-Fussballweltmeisterschaft 2006(tm)
indgår i Innovatives Markenmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 421
- Udgivet:
- 26. oktober 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x25 mm.
- Vægt:
- 585 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Event-Marken-Fit Und Kommunikationswirkung
Axel Nitschke setzt sich mit dem Zusammenhang zwischen dem Grad des Event-Marken-Fits und der Art der Kommunikationswirkung auseinander. Er betrachtet die psychographischen Prozesse bei der Verarbeitung von Event-Kommunikation und entwickelt ein Wirkungsmodell, das die Determinanten des Fits sowie dessen Einfluss auf die Kommunikationswirkung abbildet.
Brugerbedømmelser af Event-Marken-Fit Und Kommunikationswirkung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Event-Marken-Fit Und Kommunikationswirkung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621