Evaluating Bilingual Education in Germany
- CLIL Students' General English Proficiency, EFL Self-Concept and Interest
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 582
- Udgivet:
- 25. juli 2016
- Udgave:
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 820 g.
- 2-3 uger.
- 5. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Evaluating Bilingual Education in Germany
A quasi-experimental study on 1,000 learners shows large initial differences between future CLIL and non-CLIL students due to selection and preparation effects. After two years, a model-based evaluation finds a small increase in EFL academic self-concept, but no CLIL-related benefits for general English proficiency or interest in EFL classes.
Brugerbedømmelser af Evaluating Bilingual Education in Germany
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Evaluating Bilingual Education in Germany findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621