European Consumers in the Digital Era
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 18. oktober 2022
- Størrelse:
- 156x14x234 mm.
- Vægt:
- 481 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af European Consumers in the Digital Era
This book offers a holistic perspective of consumer behavior in the 21st century in different European cultures that are characterized by new technologies, including smartphones, AR, IoT, AI, and social media, as well as cultural changes and the Covid-19 pandemic.
Brugerbedømmelser af European Consumers in the Digital Era
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen European Consumers in the Digital Era findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Produktionsstyring og kvalitetsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621