De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ethnography in Marketing and Consumer Research

Bag om Ethnography in Marketing and Consumer Research

Offers a step-by-step approach to conducting ethnography in business and consumer settings with some examples. This monograph also provides a framework and some general principles.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781680832341
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 110
  • Udgivet:
  • 10. januar 2017
  • Størrelse:
  • 156x234x6 mm.
  • Vægt:
  • 167 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Ethnography in Marketing and Consumer Research

Offers a step-by-step approach to conducting ethnography in business and consumer settings with some examples. This monograph also provides a framework and some general principles.

Brugerbedømmelser af Ethnography in Marketing and Consumer Research



Find lignende bøger
Bogen Ethnography in Marketing and Consumer Research findes i følgende kategorier: