Ethik der offentlichen Kommunikation
- Eine kommunikationswissenschaftliche Einfuhrung
- Indbinding:
- Paperback
- Udgivet:
- 8. september 2016
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ethik der offentlichen Kommunikation
Das Lehrbuch "Ethik der Kommunikationsberufe" führt auf kommunikationswissenschaftlicher Grundlage in die Theorie, Methodik und das Leistungsvermögen der Medienethik ein. Es wendet die grundlegenden Erkenntnisse der Medienethik auf relevante Berufsfelder in den Medien an (Journalismus, Public Relations, Werbung) und liefert Orientierungswissen für künftige (und gegenwärtige) Angehörige dieser Berufsfelder.
Brugerbedømmelser af Ethik der offentlichen Kommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ethik der offentlichen Kommunikation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621