Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 279
- Udgivet:
- 18. juli 2019
- Udgave:
- 12019
- Vægt:
- 629 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing
This book addresses the rising concept of 21st century societal marketing which entails that marketers should fulfill the needs of their target group in ways that enhance the well-being of a society as a whole. In the past, social responsibility and corporate ethics may not have been the key elements of corporate and business strategy.
Brugerbedømmelser af Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621