Ethics in the Alcohol Industry
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 207
- Udgivet:
- 30. juli 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 140x13x216 mm.
- Vægt:
- 290 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ethics in the Alcohol Industry
A close look at the ethical and social responsibilities of the alcohol industry in the 21st Century. It begins with a whistle stop tour of the historical developments of alcohol. It then critiques the legislative and voluntary codes surrounding the advertising industry, popular culture, religious groups, Government and local authorities.
Brugerbedømmelser af Ethics in the Alcohol Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ethics in the Alcohol Industry findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Hobby og fritid
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Sociologi og antropologi > Sociologi > Sociologi: arbejde og arbejdskraft
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Etik og socialt ansvar i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621