Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 372
- Udgivet:
- 1. marts 2016
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets
Offers a compilation of current research relating to business ethics within developing markets around the world. This publication features research on topics essential to remaining competitive in the modern global marketplace, such as corporate social responsibility, corporate governance, consumer behaviour understanding, and ethical leadership.
Brugerbedømmelser af Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621