Establishing and Evaluating Digital Ethos and Online Credibility
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 350
- Udgivet:
- 9. november 2016
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Establishing and Evaluating Digital Ethos and Online Credibility
Features strategies and insight on how to determine the reliability of internet sources. Highlighting case studies and best practices on establishing protocols when utilizing digital sources for research, this publication is a critical reference source for academics, students, information literacy specialists, journalists, researchers, web designers, and writing instructors.
Brugerbedømmelser af Establishing and Evaluating Digital Ethos and Online Credibility
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Establishing and Evaluating Digital Ethos and Online Credibility findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621