De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Essential Marketing 8

- Marketing Research

Bag om Essential Marketing 8

How to understand the requirements of Research, how to set up sensible research programmes. How to avoid pitfalls and errors. All avenues of research are simply explained with the plusses and minusses of each in this Book 8 of the 10-part series.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781505643954
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 26
  • Udgivet:
  • 19. december 2014
  • Størrelse:
  • 152x229x1 mm.
  • Vægt:
  • 50 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Essential Marketing 8

How to understand the requirements of Research, how to set up sensible research programmes. How to avoid pitfalls and errors. All avenues of research are simply explained with the plusses and minusses of each in this Book 8 of the 10-part series.

Brugerbedømmelser af Essential Marketing 8