Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 356
- Udgivet:
- 10. juli 2008
- Størrelse:
- 154x231x29 mm.
- Vægt:
- 546 g.
- 8-11 hverdage.
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone
The eleven papers in this volume show work in the theory and measurement of consumer behaviour. The eminent contributors offer papers ranging from theory to econometrics, from Engel curves to labour supply and fertility, and from consumer demand in England to consumer behaviour in the USSR.
Brugerbedømmelser af Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Essays in the Theory and Measurement of Consumer Behaviour: In Honour of Sir Richard Stone findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621