Erfolgsgrossen von Dienstleisterportalen im Electronic Business
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 186
- Udgivet:
- 20. marts 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 210x148x10 mm.
- Vægt:
- 255 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsgrossen von Dienstleisterportalen im Electronic Business
Astrid Holste identifiziert 14 Erfolgsgrößen für Dienstleistungsportale, die sie vier Dimensionen zuordnet: Management des Wandels, Strategische Integration, Kundenbindung und Nutzung.
Brugerbedømmelser af Erfolgsgrossen von Dienstleisterportalen im Electronic Business
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsgrossen von Dienstleisterportalen im Electronic Business findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621