Erfolgsforschung Im Vertrieb
- Empirische Analysen Von Herstellerunternehmen Schnelldrehender Konsumguter
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 297
- Udgivet:
- 29. november 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 395 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsforschung Im Vertrieb
Josef Hesse präsentiert eine umfassende empirische Untersuchung zu den erfolgsbeeinflussenden Faktoren im Vertrieb von Herstellerunternehmen schnelldrehender Konsumgüter. Durch einzelfallübergreifende Analysen werden neun erfolgsrelevante Faktoren identifiziert, deren konkrete Ausgestaltung anhand ausgewählter Benchmarks verdeutlicht wird.
Brugerbedømmelser af Erfolgsforschung Im Vertrieb
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsforschung Im Vertrieb findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621