Erfolgsfaktoren Von Markenerweiterungen
indgår i Werbe- Und Markenforschung serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 299
- Udgivet:
- 27. juni 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsfaktoren Von Markenerweiterungen
Nina Mahnik und Wolfgang Mayerhofer stellen ein Modell zur Erklärung der Akzeptanz von Markenerweiterungen vor und überprüfen es empirisch für PKW-Marken, für Marken aus dem Unterhaltungs- und Telekommunikationsbereich sowie für Lebensmittelmarken. Es wird deutlich, dass die Markenwahrnehmung der Konsumenten eine zentrale Rolle spielt und dem Aufbau, der Führung und Pflege von Marken hohe Aufmerksamkeit geschenkt werden muss.
Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren Von Markenerweiterungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren Von Markenerweiterungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621