Erfolgsfaktoren Im Dialogmarketing
- Eine Empirische Analyse Unter Berucksichtigung Von B-To-B- Und B-To-C-Unternehmen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 305
- Udgivet:
- 14. september 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 244x170x18 mm.
- Vægt:
- 535 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsfaktoren Im Dialogmarketing
Markus Krummenerl untersucht die Erfolgsfaktoren für ein zielsetzungsgerechtes Dialogmarketing. Er identifiziert in einer konzeptionellen und empirischen Analyse diese Schlüsselgrößen und leitet Handlungsempfehlungen für die Planung und Umsetzung des Dialogmarketing ab. Dies erfolgt spezifisch für Business-to-Business (B-to-B)- und Business-to-Consumer (B-to-C)-Unternehmen, da hier unterschiedliche Vermarktungskonstellationen und Kaufverhaltensweisen vorliegen.
Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren Im Dialogmarketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren Im Dialogmarketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621