De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Erfolgsfaktoren im Bankmarketing

Bag om Erfolgsfaktoren im Bankmarketing

In diesem Buch präsentieren renommierte Vertreter aus Bankpraxis und Wissenschaft Fallstudien zu aktuellen und im Markt getesteten Marketing-Aktivitäten von Kreditinstituten. Kontrollfragen am Ende jeder Fallstudie bieten dem Leser die Möglichkeit, den Lernerfolg zu kontrollieren.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783409126359
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 30. marts 2004
  • Udgave:
  • 2004
  • Størrelse:
  • 244x170x18 mm.
  • Vægt:
  • 562 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Erfolgsfaktoren im Bankmarketing

In diesem Buch präsentieren renommierte Vertreter aus Bankpraxis und Wissenschaft Fallstudien zu aktuellen und im Markt getesteten Marketing-Aktivitäten von Kreditinstituten. Kontrollfragen am Ende jeder Fallstudie bieten dem Leser die Möglichkeit, den Lernerfolg zu kontrollieren.

Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren im Bankmarketing



Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren im Bankmarketing findes i følgende kategorier: