Erfolgsfaktoren Einer E-Commerce-Website
- Empirische Identifikation Vertrauensfoerdernder Signale Im Internet-Einzelhandel
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 321
- Udgivet:
- 27. april 2010
- Udgave:
- 2010
- Størrelse:
- 148x210x18 mm.
- Vægt:
- 417 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsfaktoren Einer E-Commerce-Website
Dennis Ahrholdt untersucht mit dem Partial-Least-Squares-Verfahren, wie sich die Vertrauensausbildung ¿ als zentrale Antezedenz der Kaufabsicht ¿ positiv im E-Commerce beeinflussen lässt. Die Ergebnisse können als Entscheidungsgrundlage für Investitionen zur Steigerung der Conversion-Rate dienen.
Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren Einer E-Commerce-Website
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren Einer E-Commerce-Website findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621