Erfolgsfaktoren Digitaler Marktplatze in der Agrar- und Ernahrungsindustrie
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 244
- Udgivet:
- 25. oktober 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 320 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. marts 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsfaktoren Digitaler Marktplatze in der Agrar- und Ernahrungsindustrie
Michael Clasen erarbeitet Erfolgsfaktoren digitaler Marktplätze. Er zeigt, dass in erster Linie die Liquidität über den Erfolg entscheidet, d.h. die Anzahl an Kauf- und Verkaufgesuchen. Positiv wirkt sich ebenfalls eine internationale Ausrichtung aus. Das Angebot von Zusatzdiensten hat dagegen einen negativen Einfluss auf den Erfolg.
Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren Digitaler Marktplatze in der Agrar- und Ernahrungsindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren Digitaler Marktplatze in der Agrar- und Ernahrungsindustrie findes i følgende kategorier: