Erfolgsfaktoren Der Beschaffung Im Einzelhandel
indgår i Gabler Edition Wissenschaft serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 427
- Udgivet:
- 29. juni 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x24 mm.
- Vægt:
- 544 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Erfolgsfaktoren Der Beschaffung Im Einzelhandel
Markus Janz identifiziert grundlegende Dimensionen der Beschaffungsführung und zeigt, in welchen Situationen die partnerschaftliche Ausgestaltung von Lieferantenbeziehungen sinnvoll ist. Er stellt eine Methode vor, die es ermöglicht, diesen aus einem kausalanalytischen Erfolgsfaktorenmodell ermittelten Zusammenhang in ein für die Praxis nutzbares Entscheidungsunterstützungsinstrument in Form eines Portfoliomodells zu überführen.
Brugerbedømmelser af Erfolgsfaktoren Der Beschaffung Im Einzelhandel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Erfolgsfaktoren Der Beschaffung Im Einzelhandel findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621