Equity, Teaching Practice and the Curriculum
- Exploring Differences in Access to Knowledge
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 8. februar 2022
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Equity, Teaching Practice and the Curriculum
This book explores how different classroom discourses and concepts of knowledge permeate teaching in high- and low-performance classrooms. Drawing on empirical research from classrooms in Sweden, it presents a theory-based framework for classroom research.
Brugerbedømmelser af Equity, Teaching Practice and the Curriculum
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Equity, Teaching Practice and the Curriculum findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621