De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Environmental Advertising in China and the USA

- The desire to go green

Bag om Environmental Advertising in China and the USA

Situated at the intersection of environmental communication and psychoanalytic theory, this book offers a cross-cultural comparison of green advertising in China and the US.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415744133
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 158
  • Udgivet:
  • 16. Maj 2016
  • Størrelse:
  • 241x164x15 mm.
  • Vægt:
  • 400 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 4. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Environmental Advertising in China and the USA

Situated at the intersection of environmental communication and psychoanalytic theory, this book offers a cross-cultural comparison of green advertising in China and the US.

Brugerbedømmelser af Environmental Advertising in China and the USA



Find lignende bøger
Bogen Environmental Advertising in China and the USA findes i følgende kategorier: