Entwicklung Eines Expertensystems Zur Beurteilung Von Fernsehwerbung
indgår i Konsum Und Verhalten serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 6. august 1992
- Størrelse:
- 244x170x16 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Entwicklung Eines Expertensystems Zur Beurteilung Von Fernsehwerbung
Originally presented as the author's thesis (doctoral)--Universit'at des Saarlandes, Saarbr'ucken.
Brugerbedømmelser af Entwicklung Eines Expertensystems Zur Beurteilung Von Fernsehwerbung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Entwicklung Eines Expertensystems Zur Beurteilung Von Fernsehwerbung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621