Entry and Cooperative Strategies in International Business Expansion
indgår i Non-Series serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 30. juli 1999
- Størrelse:
- 234x156x19 mm.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Entry and Cooperative Strategies in International Business Expansion
He elaborates on cooperative strategies such as partner selection, joint venture negotiation, control, cooperation, and termination. The book is written for international executives who are actively pursuing international market opportunities.
Brugerbedømmelser af Entry and Cooperative Strategies in International Business Expansion
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621